måndag 8 november 2010

VILL HA!

Kolla här : LÄNK

Jag vill ha... fy sjutton så söta!

Hade återkoppling idag på projektet. I torsdags så hade jag inget direkt att visa upp... idag hade jag det. Fick bra feedback både från klassisarna och TT. Nu känns det som att jag kan jobba vidare. TT var skön idag. Verkade glad och med. Det är bra! Vi pratade en stund om mitt projekt. Tiden gick och vi hade inte så mycket mer att säga... Då frågar han: "Jaha, du hade inget annat du ville prata om?"

"Jo, jag skulle vilja prata om massa snaskiga saker med dig!" sa inte jag då :) Jag vet inte om han skulle uppskattat min humor... så jag lät bli... men jag höll på att fnissa ihjäl mig inombords, hahahaha! Jag är så knäpp... men ibland måste man verkligen hålla truten. Jag lyckades hålla mig och mötet var avslutat. Det var nog tur det.

Funderar på att försöka komma i säng innan tolv ikväll, har blivit på fel sida midnatt alltför många kvällar nu. Så onödigt. Men det är svårt att koppla bort alla tankar och funderingar. Men idag ska jag!

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj, ska inte ha nu ;-)
    eller ska vi dela (jag skojar)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tips: Stig upp kl 6 så orkar du inte nattsudda mer!

    SvaraRadera