onsdag 10 november 2010

Sthlm i helgen

Det var ett tag sen jag åkte nånstans, men på fredag ska jag åka till Stockholm och fixa lite grejjer. Om allt går enligt plan har jag:
  • Intervjuat en kompis.
  • Slängt en massa sopor från mitt förråd.
  • Varit på RR-träff.
  • Ätit lunch hos Henrik, Karin, Sixten och Lava.
  • Fotat Lava.
  • Installerat om min dator.
  • Fått datorn att fungera bra igen.
  • Sett på "Så mycket bättre".
  • Handlat lite tuggisar på SEA.
  • Fått med mig flyttkartonger hem.
Behöver VERKLIGEN installera om datorn. Den behöver rensas. Måste bara se till att allt är back-uppat och sparat ordentligt på externa hårddisken. Liiite orolig för att göra det med bara en vecka kvar på projektet... men skulle nåt gå åt skogen så kan jag sitta i skolan och jobba. Så det är inte åt skogen. Men ändå. Ska ner i källarn och kolla i datorlådan om det finns nåt där jag borde ta med mig.

Blessin kommer nog tycka det är kul att komma från Nypan en sväng. Hon har lite tråkigt när jag bara sitter vid datorn hela tiden. Så det blir bra med ett brejk för båda två tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar