måndag 1 november 2010

Hade lite att göra idag

Eller egentligen var det ganska mycket. Men det var bara att beta av. Nu är jag klar och kan ägna mig åt att gosa med Blessin och kolla tv under kvällen. Det känns bra!

Kanske att jag börjar plocka med mina bilder till portfolion. Fast egentligen vill jag nog skita i det med. Bara mysa med stumpen och knappa på datorn. Det blir bra det. Ska ut på en långis till sen efter Biggest Loser som börjar 20.00. Sen måste jag hoppsa i säng och sova.

Imorgon är det skola så det blir upp tidigt. Men jag tror att det blir en kul föreläsning. Många av föreläsningarna nu är inspirationsföreläsningar och det är väldigt kul. Man får lite luft under vingarna känns det som. Det är verkligen så att nu räknar jag bara ner tills dess att flytten ska gå och jag får börja praktiken. Men det är lite grejjer som ska fixas innan jag landar där. Så det är bara att hålla i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar