torsdag 4 november 2010

Urträde och skolan

Idag gick det igenom. Urträdet ur Rivendells. Du som är nyfiken kan kolla på hemsidan och läsa om det. Det känns givetvis jättekonstigt, sorgligt och tråkigt men samtidigt är vi båda laddade att bygga vidare på varsitt håll. Vi har funderat på det ett tag och nu landat i att det blir bäst så. Vi är överens och har inga som helst oplockade gäss med varan :)

Idag var det skola. Eller inte så mycket... mest återkoppling med TT och sen betygssnack med Micke. Både och gick bra. Mötet med TT var intressant :) Nysnaggad och snygg var han för dagen! Sen hade jag inget direkt att visa upp men det är en ny dag på måndag. Så nu får jag gnugga geniknölarna under helgen. Kan bli intressant, inspirationen är typ NOLL. Men jag tänkte ta en lång skogsprommis imorgon bitti om vädret tillåter och bara rensa huvudet. Tror jag behöver få in lite luft i systemet.

Och vet ni... va fan... han har flickvän. Alltså... hur kul är det lixom! Hahahaha! Ja herregud... va fan. Man får ju inte ha nåt kul alls ju... vem ska jag nu kolla på i skolan? Det är ju aldrig lika roligt när dom är upptagna. Ja ja, jag får sätta på radarn i Borlänge sen på Trafikverket. På ett sånt ställe finns det säkert mycket ögongodis.

Sen är det ju SÄLLAN en bra idé det där med lärare/elev, jobbarkompisar eller (gud förbjude) chefen... Hihi! Jag har ju testat alla och det har ju inte varit någon succé direkt! Men det är kul att titta :) Ja jisses.

Betygssnacket med Micke gick super, fick mycket fint personligt omdöme och ett ok betyg. Det var väntat med betyget så jag är glad bara att få veta. Han fick sig en avhyvling han med. Inte elakt alltså, utan vad jag tyckte och så. Det var ett bra samtal. Speciellt det han sa om mig personligen, känns skönt att vet att han ser mer än lektioner och så. Han gav omdöme på grupparbeten och hur han tycker jag fungerar i klassen i stort. *nöjd*

Jaha, nehe... nu då? Jo! En sak till... ni vet bilden nedan med alla byxor på... hade ett par av dem idag, NAJS! Och en skjorta och top under som jag inte kunnat ha på typ... drygt ett år. Det går bra nu! Det mesta löser sig! Jag känner mig taggad att ta tag i framtiden. Nu ska bara NU:et tas itu med. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar