onsdag 24 november 2010

Packar

Nu är packningen i full gång, men bara fortsätter ju  när man börjar!! Full fart! Har nu två sopsäckar med skräp som ska slängas. Eller en med kläder och en med skräp. Sen är det ganska mycket som är packat... skönt! Ska vara klar i morgon kväll så jag kan skruva ner grejjer från väggarna på fredag och fösa ihop "det sista". Det konstiga är ju att "det sista" alltid är mycket mer än man tror!

En JÄVLIGT kul grej är jag plockade upp lite påsar med kläder från källaren. Det var lite sommakläder och lita annat... En del grejjer fick ligga kvar i påsarna, rena sommarkläder tex, och annat kunde jag ta fram och använda! Ett par överdragsbyxor som blir perfekt att ha när jag går ut med Blessin i vinter! Tjocka termobyxor  behövs ju sälla om man rör på sig mycket, så dom här blir perfekt! Sen hittade jag en blus och en skjorta som passade, najs! Sen en vindjacka, för att träna i. BRA.

Rensade ur lite i garderoben, rena sommarkläder och sånt som är för stort nu... så det som är i garderoben nu, det är sånt som jag ska ha med mig. Börjar bli ordning! Känns bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar