måndag 15 november 2010

Vart tog helgen vägen?

Drog iväg till Sthlm i helgen och hade en massa ärenden. Det gick i princip i ett sen jag gick av tåget. Jag hann inte riktigt med allt som jag skulle. Men så är det väl ganska ofta när man planerar in en massa :)

På fredagen var jag hos en vän och gjorde en intervju. Lördag var det RR-träff i Uppsala, efter det lunch hos Henrik, Karin och lilla söta Sixten. Lava var ju hemma oxå förstås. Mumsig lunch och lite bebisgos och hundpussar. Tack för en trevlig eftermiddag!

Hem och dra igång ominstallationen av datorn. Det gick ganska bra, förutom att det tog sån himla tid! Shit... alla dessa uppdateringar... det blev ont om tid för att slänga sopor så jag fick bortprioritera det. Sen in med en massa flyttkartonger i bilen och dra iväg. Förbi SEA och handla hundtugg, sen vidare hem till Nypan.

Väl hemma så var det installation av en massa grejjer som skulle in i datorn. Det som återstår är att köra en disk-rens och sen en defrag under natten. Sen ska den vara fit for fight igen. Och jag märker redan att det funkar bättre med det mesta. Så det var nog väl investerade timmar att ordna till den.

I veckan är det GALET mycket att göra. Så nu är det bara att hålla fokus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar