fredag 5 november 2010

Man får inte...

...kalla folk för idioter! Det får man inte. Men jag är inte alltid så lydig:

VILKEN JÄVLA DEL AV "JAG ÄR INTE INTRESSERAD!" VAR DET DU INTE FÖRSTOD, IDIOT?!

Vad jag är förbannad på? Ja det kan man ju fråga sig... jag säger så här till alla som driver matvaruaffärer: Hur i helvete tänker ni när ni tillåter mobiltelefonförsäljare stå vid utgången till era lokaler???

Jag hatar dem! Verkligen HATAR att dom hoppar på mig och inte tar ett nej. Idag var konversationen denna:

Han: HEJ!!!
Jag: *tiger och tittar rakt fram*
Han: HEJ! *går fram till mig och tar tag i min arm
Jag: Hej, tack men jag är inte intresserad.
Han: Vaddå, av mig?
Jag: Av dig eller av vad du vill pracka på mig. (Går vidare med honom hängandes i armen)
Han: Vilka ringer du med idag?
Jag: Nej tack, jag är inte intresserad. (drar loss min arm)
Han: Inte ens om jag kan sänka dina kostnader?
Jag: TACK, men jag är inte intresserad. (stannar och stirrar på honom)
Han: Men jag kan sänka dina kostnader!
Jag: Vilken del av "jag är inte intresserad" var det du inte förstod? (stirrar först i 3 sek och vänder mig sen om går bestämt därifrån)

Jag sa inte till honom att han uppförde sig som en idiot och att jag föraktade honom där och då. Men förbannat! Hur jävla oförskämda får dom vara? Man tar inte i mig så där EFTER att man fått ett nej! Satans... jaaa jag vet inte vad! Så jäkla arg!

1 kommentar:

  1. Håller med dig, ser jag dem vid en affär och det finns mer än en väg att ta så tar jag den där de "inte får tag i mig" Önskar jag var lika tuf som dig och vågar säga det jag egentligen vill. Jag kör istället med att jag precis bundit mig för 2 år.

    SvaraRadera