fredag 19 november 2010

Sysslor

Idag är det mycket att göra. Jag har tvättstugan först och främst. Tvättar lakan, handdukar och lite annat sånt där man förtränger att man måste tvätta. Men det blev idag. Sen har jag badat den lilla hunden. Hon hårar nåt förskräckligt just nu, hon ska nog till att löpa tror jag. Sen måste jag dammsuga och grejja... eller så gör jag det imorgon förmiddag. Jag har nämligen en massa kvar att göra till mitt projekt. Hade tänkt att vara så klar jag kan idag. Sen på tisdag är det redovisning.

Men allt ska ju göras... så det är bara att bita ihop och göra´t.

Måste bädda rent och lägga på överkastet innan Blessin har tuggat klart på sin äckel-tuggis. För sen kommer hon och ska mysa i sängen. Just nu är det bara madrass och täcke i sängen utan lakan på. Vill inte ha en massa hår i sängen...

Kolla vad jag hittade: Länk. Låter det inte hur gott som helst? Mums... Det finns mycket gott man kan laga om man vill. Men inte idag :) Idag är det mest JOBBA som gäller. Hejpa! 

1 kommentar: