måndag 22 november 2010

Lite jobbigt nu

Imorgon är det presentation av våra projekt och jag tycker inte att det ska bli kul alls. Jag känner mig klar med det grafiska men jag vet inte riktigt om jag är nöjd helt och hållet. Och jag kommer ju ihåg hur spännande det var att presentera sist... usch. Jag vet ju att konstruktiv kritik är bra för utvecklingen skull. Men jag känner ändå att det är jobbigt. Vill inte...

Var inne på skolan iallafall idag och gjorde alla pannåer. Det kommer bli en kort redovisning och jag vet inte vad jag ska säga egentligen... Jag som aldrig brukar vara nervös!! BLÄ! Sen tänkte jag baka Princess-muffins ikväll och bjuda på... men det är bara 12 st i paketet så det känns muppigt att alla ska dela. Så nu blir det inga muffins.

Fick iallafall köksbänken (eller vad det heter) såld idag och matbordet och stolarna kommer dom och hämtar imorgon. Så nu är det inte så mycket prylar som ska köras till el Stockholmo i helgen. Ska börja packa på onsdag är tanken.Tror banne mig att det kommer bli funkis det här :)

Men nu måste jag fundera på vad jag ska säga på redovisningen imorgon...

1 kommentar: