söndag 7 november 2010

Ångest!

Jag kämpar med mitt projekt. Måste hitta ett uttryck som jag kan stå för och som passar min kund. Men det är svårt! Har tre sidor med loggor i olika varianter... men ingen duger känns det som. Jaja... det reder sig.

Nu längtar jag till praktiken. Jobba i veckorna och ha helg på helgen. Sen i augusti när skolan började har jag inte haft en enda helg ledig känns det som. Har haft nåt VARJE helg som måste göras till skolan. Det var helgen då vi åkte till Åland som jag fick ett brake... sen har det varit skola mest hela tiden. Ska bli SÅ skönt att få lite vanlig vardag. Även om det på sätt och vis blir "värre"... längre dagar och allt sånt. Men det överväger faktiskt att få normala veckor utan att känna att man måste sitta vid datorn varje vaken timme.

Idag ska jag sitta och grejja en del, men jag ska ta mig tid att njuta av solen oxå. Vi var ute på en lång morgonprommis men vi ska ta en till lite senare. Man får ta vara på solen när den är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar