tisdag 8 februari 2011

Snipp snapp snut

Så var boken slut!

Idag tog min bra-iga bok slut... Det var del tre i en serie böcker. Riktigt bra! Jag blir lite manisk med mina böcker om jag tycker om dem. Detta var en serie böcker som är skrivna av tre olika författare, men hör ihop genom att dom handlar om samma släkt. Mycket bra!

Snart är det kvällis med hundarna, ska ligga i sängen innan 22 idag.

Idag gjorde jag kyckling med ris och currysås till middag. Mumma! Sen på kvällen fick jag för mig att göra sallad på blomkålen som var kvar sen grytan i söndags. Kokade upp blomkålen snabbt och lät den svalna. Strimlade en halv paprika och gjorde vinägrettdressin till. Blanda runt och vips har jag en god sallad :)

Nästan längtar lite till lunchen imorgon...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar