torsdag 17 februari 2011

Marknadsföring

Jag undrar om det är dålig marknadsföring att ha ett halsband med sitt eger namn på... Jag tänker att en eventuell friare kanske tror att jag har namnet på min älskade runt halsen... Eller att jag är lagd åt att jaga kvinnor. Eller kanske att jag är så kär i mig själv att jag bär mitt eget namn runt halsen.

Hur som helst så kanske jag ska tänka om och skaffa nya bokstäver... LEDIG eller VILLIG kanske? Det ena lär ju kanske locka fel klientel... Men man får ju chansa lite :-)
Published with Blogger-droid v1.6.6

6 kommentarer:

  1. Kanske STÄDAR-BRA ?

    SvaraRadera
  2. Meh! DET får dom ju som en bonus :) Det ska ju vara JAG som är det dom vill ha!

    SvaraRadera
  3. eller: jag är/heter kattis?
    inbjuder lite till samtal, för de vet vad du heter, men du vet inte vad de heter! :D

    SvaraRadera
  4. Jasså... du tror det... *fniss* jaaa... inte fasen verkar just den teorin fungera iallafall :D

    SvaraRadera
  5. Lotta: TETRIS är inte dumt! Men det sparar jag till min Miniatyrbullterrier som jag vill ha :)

    SvaraRadera