måndag 21 februari 2011

Fin helg!

I fredags åkte jag på tjejhelg med mamma och syster till Nora. Det var en fin stad! Kallt som sjutton var det men väldigt gullig liten stad. Vi hade väldigt mysigt ihop och det är skönt att få komma bort och bara prata lite skit om livet J Vi shoppade lite och åt på en grekisk restaurant. Kollade mello och åt god mat i stugan. Stugan var förresten jättefin! Fräsch och välplanerad. Det enda var väl att just eftersom det var så in i bäng kallt så var stugan inte heller direkt varm. Tror att den kanske egentligen inte var tänkt att användas på vintern. Dragigt och så där. Men i övrigt mycket trevlig!
 
På fredagskvällen lossnade dock en bit ur en tand och jag var livrädd att jag skulle vara tvungen att åka iväg akut. Men det höll sig i schack under helgen. Jag har bokat en tid idag… och jag hoppas tandläkaren är snäll… Jag HATAR verkligen tandläkaren. Inte alls min kompis. USCH! Det finns få saker jag drar mig så mycket för som tandläkaren. Det gör BARA ont och är förenat med ångest… sen blir man totalt urfattig JÄMT när man går dit. HATAR! Och det är nog bäst att gå i tid, det kan gå fort om det blir inflammerat.
 
Får se om dom dömer ut truten på mig… AJ! Dumma!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar