torsdag 10 februari 2011

No flirting today

Nej idag var flirtisen inte med på bussen. Jag svepte över passagerarna med blicken… man har ju inte såååå lång tid på sig att se heller innan man måste sätta sig nånstans. Men jag hann se att han inte var med. Det är inte så många som åker den bussen på morgonen så det är inte så många att scanna av. Vi får väl hoppas att han kommer på en annan dag. Jag tar ju samma buss varje morgon så för min del är jag ju förutsägbar J
 
Ikväll bär det av till stora staden. Tåget går strax innan sex. Så det blir sent innan jag är framme. Men imorgon blir det Printmässa! Ska bli skoj! Jag vet egentligen inte vad det är jag ska kolla på… men det är alltid kul med mässa. Man lär sig alltid något. Sen ska jag träffa Emelie från klassen så det ska bli skojsigt!
 
Helgen i övrigt blir i hundarnas tecken. Lördag ska jag träffa en tjej med en pinscherhane som jag kanske vill använda på Lava. Spännande! Sen på söndag är det årsmöte med Pinschersektionen. Jag har erbjudit mina tjänster för klubben, men det verkar som att valberedningen inte riktigt var på samma linje. Föreslagen som suppleant. Men det kanske är bra att få vara med lite grann så man vet vad det handlar om, så kanske man kan få vara med mer nästa år. OM nån röstar på mig! Hahahaha… det vet man ju aldrig!
 
Vi får väl se hur det blir, men jag lär nog vara lite mör efter helgen. Men kul hoppas jag att det ska bli! Sen är det ju Lets Dance och Mello också… yeah…!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar