fredag 8 juni 2012

Viktig info!

Jag skulle med detta inlägg vilja klargöra en del saker. Det har kommit till min kännedom att människor i min närhet inte förstår mig. Att man har svårt att läsa mellan raderna i min text.

Jag vill härmed meddela att ofta, och allra helst när jag reser eller gör saker utanför vardagen, skriver jag medvetet fåniga och ibland helt befängda statusar på Facebook och Twitter. Här i bloggen förekommer oxå en del trams som kan anses som fånigt. Så, mina vänner, ta inte allt så allvarligt. Tro inte på alla galna, idiotiska och fåniga saker jag skriver. Jag skriver med massor av ironi och, i min värld, humor.

 Ett förtydligande för det senaste dygnets statusar och blogg: Jag vet att man inte behöver pass för resa till Danmark, jag dricker vattnet ur kranen, jag äter maten utan rädsla för olika bakteriekulturer, jag gör mig förstådd och sist men inte minst... jag har inte fnaskat för mynten på bilden (svenska mynt som jag hade i fickan på byxorna, tömde dem på bordet vid sängen).

Med detta sagt så måste jag nu gå upp och duscha, ska noga se till att inte råka svälja nåt vatten i duschen ;-)

1 kommentar:

  1. Visst är det konstigt att "folk" inte tänker som man själv :-D

    SvaraRadera