lördag 16 juni 2012

Passar inte ihop

Jag kom in från prommis med hunden precis. En kort kissis runt kvarteret. Utanför porten bredvid mig stod en kvinna med två hundar. Det svajjade märkbart om kvinnan. Scen:

Hon: HALLÅ! Öppna då för fan! Du måste öppna din dumme jävel!
*kvinnan får syn på mig*
Hon: Du måste öppna till mig. Han sitter där uppe och är full som fan och öppnar inte.
*hon vänder blicken mot porten*
Hon: HALLÅ! Din jävla idiot! Öppna!
*tittar på mig igen*
Hon: Kan du öppna till mig tror du, den idioten sitter och är så jävla full.
Jag: Nyckeln passar inte i din port tyvärr.
Hon: Va?
Jag: Min nyckel passar inte i din port.
Hon: Nej vi passar inte ihop, den dumme fan är en idiot!
Jag: Ehhh... va?
*hon vänder blicken mot porten igen*
Hon: Nemen, där kommer han ju. Hej älskling! Hörde du inte mig när jag ropade? Jag älskar dig!

Ridå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar