torsdag 27 maj 2010

Underbara hund...

Så mysigt att ha henne hos mig... Vi gick på Högklint som kvällis igår. Efteråt körde vi lite utställningsträning med både Z och B. BÅDA var ringrostiga! Hahaha... jag med kanske... Men det var roligt att se att efter nåra varv hade vi hittat tillbaka till takterna. Det är så olika att ställa dom två... Zingo är man ju stående och behöver justera en del i fram...medans Blessin inte går att visa annat än sittande. Så visst sjutton är det skillnad på att visa hund och att visa hund.

Ska bli VÄLDIGT kul att börja ställa ut igen!

Idag är den näst sista dagen på "jobbet"... det är lite vemodigt. Kommer sakna dem här! Men så klart är det trevligt att återse klassisarna med. Bara en del arbete som jag måste ta tag i innan vi börjar skolan igen... och det är drygt. Kanske blir det båtresan som som jag får satsa på att fixa lite.

I eftermiddag måste vi åka på en skoaffär... mina sneakers har redan gått sönder. Surt!

1 kommentar:

  1. Härligt att du börjat ladda och träna inför sommarens alla utställningar! :) Wiii vad kul det ska bli!!

    SvaraRadera