lördag 1 maj 2010

Pollen

Nu börjar pollensäsongen... tror att mina pollen har kommit för året. Det är trist! Men men, bara att börja pillra i sin piller. Jag är ju rätt förskonad ändå från pollenallergi gentemot vad andra får utstå. Jag klarar mig ju med att ta ett piller och ibland förstärka med nässpray.

Intressant va...? Sorry. Har inte så mycket tok att skriva om idag känner jag... hyrde film igår... "2012". Jag tyckte den var bra. Eller ok iallafall. Gillar inte riktigt katastroffilmer... men den här var spännande. Jo nä men så att...

Första maj idag. Ska ut en sväng sen. Lämna tillbaka filmer och sen vara ute en stund i solen. Ååååå! Vill grilla! Shit vad gott! Men det blir nog inget av med det tror jag... tråkigt att grilla ensam. Nepp inget grilla.

Hörrni, jag lägger ner att skriva innan jag bara blajar. Eller... det är väl för sent redan. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar