tisdag 25 maj 2010

Ojoj... redan tisdag

Idag är det tisdag och bara 4 dagar kvar på praktiken. SHIT vad fort det har gått!!! Jag har nåra grejjer kvar denna vecka bl a en väldigt speciell grej. Jag hoppas att jag kan få med mig en kopia av det hem så jag kan få skryta med det... :o) Sen är det en grej som ska tryckas efter sommaren så då hoppas jag att jag får se det färdiga resultatet.

I övrigt är det nåra grejjer jag hoppas kunna avsluta, får se hur det går med det.

MEN den stoooora grejjen idag är ju att Blessin kommer idag!!!! Det ska bli såååååå mysigt! Jaaa... Johan och Zingo kommer ju oxå, vilket är väldigt trevligt. Men just idag känns min lilla prinsessa som den som jag saknar allra mest i hela världen! Ska bli så härligt att få pussa på henne... gosa och gå promenader. Underbara hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar