onsdag 26 maj 2010

Prinsessan

Igår kom min älskade prinsessa hit till Gotland! Hon blev så glaaaaad! Och hon var så fin! Vi pussades och hade en jättemysig kväll. Hon är sån underbar hund min plutta... hon är verkligen min lilla sessa.

Johan kom över hit på eftermiddagen igår och givetvis var Zingo med oxå. Vi tog en promenad förbi vid Länsstyrelsen och visade upp hundarna. Mina arbetskamrater ville så görna se dem. Sen bar det av ned på stan. Johan shoppade och sen åt vi på Creperiet. Det är så häftigt... för när jag tänker på "creperie" så tänker jag pannkaksrullar med gegga i. Jag gillar det! Men jag har lixom enbild av vad det ska vara. På creperiet i Visby är det EN pannkaka. Stor som en pizzabotten och så lägger dom allt gotte ovanpå. Det finns MASSOR olika och det är skitgott! Så det blev det till middag!

Idag blir det nog prommis med dogsen på hemmaplan och kanske en tur upp till Högklint om vädret tillåter. I helgen ska vi på rundtur.

Men jag är sååååå glad att hon är här... sötaste hundplutten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar