lördag 15 maj 2010

Avgiftning

Japp. Så är det. Just nu går jag på avgiftning. Har inte druckit PepsiMax på 4 dagar (förutom liiite i torsdags kväll... till tacosarna...) I övrigt så är det bara vatten och saft. Ont i huvvet... otroligt sugen och vill HA... men jag tänkte att det var dags att sluta helt enkelt. Så nu hoppas jag att jag orkar hålla i det. Skulle verkligen behöva sluta upp med det där. Idag till lunchen blev det sockerläsk istället, men inte Cola eller Pepsi utan Sprite. Lite bubblor iallafall.

Vi hittade glass i affären... Saltlakrits. SHIT pommes vad gott! Vi ska kolla på film ikväll tror jag. Om jag orkar. Annars blir det läsa lite och sova mer. Båten går kl 9.05 imorgon. Så det blir frukost på båten. Får med mig äggmackor. Mumma!

Mamma har hållit oss sysselsatta medan jag varit här. Vi har byggt ihop möbler, satt upp hyllor, satt upp gardiner, lampor... fixelidongrejjat. Mamma är nöjd och jag får åka hem och vila upp mig ;o)

Hihi... nej då! Så farligt är det kanske inte, men vi har sysselsatt oss alla dagar, trevligt och mysigt! 

2 kommentarer:

  1. Vilket märke var det på glassen?

    SvaraRadera
  2. Om jag inte minns fel... Alvesta gräddglass...

    SvaraRadera