söndag 16 maj 2010

Dag 4

Idag är det 4:e dagen utan PepsiMax. Det är skitjobbigt! Jag struntar i att andra tycker det är nonsens... men jag vet hur jag mår med och utan min drog. Folk tror inte att man kan vara beroende av Pepsi eller Cola... Men jag vet att jag är det.

Men nu har jag bestämt mig att jag ska sluta. Och det gjorde jag i torsdags. Ont i huvvet har jag och toksugen är jag. Men jag har inte druckit nån. Bra va!!?? Nu ska jag bara klara mig nån vecka till så är begäret borta. Får se om jag måste ta till kolsyrat vatten ett tag för att stilla bubbel-behovet. Men ICKE att jag ska dricka mer Pepsi!

4 kommentarer:

  1. Du är SÅ duktig! Du klarar det, jag lovar! Kunde jag så kan du!
    KRAM
    Storasyster

    SvaraRadera
  2. Du klarar ju allt du vill, så det går bra. Håll ut ...Kram
    Mamsen

    SvaraRadera
  3. Tack mina bästaste påhejjare! KRAM

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat! Kämpa på!

    SvaraRadera