söndag 2 maj 2010

Så himla duktig

Ja, idag känner jag mig lite duktig. Har tvättat, städat och gått långpromenad. Sen har jag fixat så jag har koll på hur mycket matlådor det finns. Ska koka ris och pasta så det finns till dom lådor som inte har. Jag har fixat påsar med grönsaker att ta till matlådorna, lite blandat som bara är att lägga på tallriken och värma med maten. Har bäddat rent i sängen, bytt sadel på cykeln och även pumpat cykeln.

Jag har tömt ut hela min necessär och tvättat ut den, plockat ordning i den och även plockat ordning i den lilla väskan jag har andra toaprylar i. Så har jag diskat och plockat undan...

Visst är jag lite duktig?

Det jag har kvar är att hänga sista tvätten, raka benen, duscha och laga mat. Sen är det kväll! Ska kolla humorgalan, det brukar vara kuligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar