fredag 28 maj 2010

Nya skor och vemod

Idag är det sista dagen på jobbet. Känns inte så roligt... men samtidigt väldigt skönt att komma hem till sitt. Egen säng... egna saker och egen tv... Det är trist att inte komma hit på måndag, men väldigt skönt att somna och vakna i sin egen säng.

Igår var jag på stan och handlade nya skor. Mina sneakers hade gått sönder redan! Ett par veckor tycker jag är väldigt dålig hållbarhet! Men men, nu har jag nya skor. Rea och 150 kr är ju ok. La i min sula och det känns bra att gå i dem. Nöjd!

Ikväll blir det bio, Robin Hood. Vi bokade tidiga bion, kl 18.15, så det inte blir så sent... jag är skittrött! Sover mindre bra med hundar som vandrar runt och sen har det blivit sent ett par kvällar. Men nu är det fredag! Tidigt i säng ikväll och sen får man väl hoppas att hundarna sover gott...! Imorgon är det rundtur på ön planerad. Jag ska visa Johan Hoburgen och kusten kring Herrvik. Det är ju väldigt fint där! Vi åker en sväng så får vi se vart vi hamnar sen.

Söndag blir det hemfärd. Så jag lär väl packa lite och röja också imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar