onsdag 5 maj 2010

Godkänt

Minns ni att jag hade en tenta tidigt på denna termin och att jag verkligen trodde att den gått åt pipsvängen? jag fick svaret idag : Godkänd!

Känns sååååååå skönt! Det var verkligen helt tomt i huvvet när jag satt där. Helt tomt. Jag hade läst på och tyckte att det satt mycket bra. Men icke. Nu klarade jag ju godkänt så det känns väldigt bra! En liten sten som föll av hjärtat.

Idag är jag feberfri! Det gillar jag! Jag ska jobba imorgon, det får bära eller brista. Jag vill jobba. Det är ju bara två dagar till helgen. Najs najs. Funderade på att fråga juristen om vi skulle gå ut och äta indiskt.... men det känns lite påträngande. Jag frågade ju sist och han sa att han gärna gjorde om det. Så han kanske borde fråga... Men det kommer han inte göra. Ja ja...

Idag har jag gjort en väldigt STOR upptäckt! Om man äter grönsaker till varje måltid... då blir man mer nöjd och mindre sugen på gotte! (detta måste vara den största upptäckten sen det konstaterades att snor smakar salt... jag menar DEN upptäckten tycker jag är intressant! Vem kom på det??)

Jag känner ingen smak just nu när jag är sjuk... så det kan ju vara en viss förklaring till att jag inte är sugen heller. Men jag tror iallafall att jag gjort en stor upptäckt... Men hörrni! Säg inget till nån... ska söka patent på det... Kan ju tjäna MASSOR!

Sen har jag nåt att erkänna. Ett beroende... Nej, inte PepsiMax... det vet ni ju redan. Men Aftonbladet.se... Jag MÅSTE ha den sidan öppet i ett fönster och uppdaterar den jätteofta... Visst är det lite sjukt? Det händer ju sällan såååå mycket så man måste ha koll på det så fanatiskt. Och en annan sak... jag vet inte om just Aftonbladet är sanningen?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar