måndag 29 juni 2009

Måndag i dammet

Idag bestämde jag mig för att inte sola. Kändes lite som om huden behövde vila lite... Så jag packade min lilla ryggsäck. Pannbiff, kall potatis, sås och grönsaker. Dricka oxå så klart. Valde mellan Fårö och att åka söderut, kolla nåt nytt. Fårö är ju gudomligt fint... Men se nåt nytt? Japp, så fick det bli. Hamnade i Sandhamn. Litet sött ställe. Ställde bilen och började knalla. Varmt... Gick med solen gassande framifrån... Det var en jättemysig liten väg som slingrade sig längs med vattnet. Vet inte hur lång tid jag gått, men det var så varmt att jag nästan tuppade av, hade givetvis inte tagit med mig badkläderna i ryggsäcken. Men jag hittade lite skugga, satte mig och åt lite matsäck. Insåg att jag skulle nog göra bäst i att vända och knalla tillbaka. Det var en riktigt fin väg, hit kan jag ta mig fler gånger! Tillbaka vid bilen böt jag om till badkläder. Nu SKULLE jag bada. Ner till stranden och droppade handduken. Ut i vattnet... Så nu har jag badat! Skönt! Dags att dra vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar