måndag 29 juni 2009

Bilder från måndagens utflykt 1

Lite bilder från promenaden som jag beskrev tidigare.



Vid fiskeläget satt tre damer och målade, jag frågade om jag fick fota. Den ena, damen i rosa, frågade vart jag skulel publicera bilderna sen... "Jaaaa... in min blogg...." Ok, då går det bra. Ok, så jag fotade. Hon kanske var känd på nåt sätt... och det var därför hon frågade... jag vet inte.



Gul blomma bland stenar.



Kaniner! Eller iallafall hål efter dem!



Lilla och Stora Karlsö


Sommar! Rätt najs att promenera här.... men varmt!

2 kommentarer:

  1. Verkar som att du har det skönt på öjn! Trots lite missar med skeppssättningar och annat :). Jag som är arkeolog och även har sett dem på riktigt, såg genast att något var fel, ha ha. Det är väldigt vackert på Stora Karlsö, (eller ärd et lilla man åker til? Blev osäker nu...). Där finns en väldigt sällsynt blomma samt en fågel som häckar, kanske Sillgrisslan... Det finns även en grotta från stenåldern som man kan kika in i. Kram Sara (som inte alls är avundsjuk eller längtar till Gotland)

    SvaraRadera
  2. och inte kan jag stava heller...:)

    SvaraRadera