tisdag 30 juni 2009

Bringes - ett hus mitt ute i ingenstans!

Här är ett hus. Jag tror inte det har nåt namn. Men det är ett väldigt väl bevarat hus. Beror kanske på hur man ser det... men rätt bra bevarat anses det vara! Huset ligger i Bringes.



Huset, som tros ha varit magasin eller festlokal.



Mycket sten på en och samma bild! Dörren och valvet i väggen.



Snygg bild... om jag själv får tycka... togs innifrån huset/magasinet/festlokalen...

Det var lite pinsamt tyckte jag att komma fram till huset, för man fick parkera på en gårdsplan till ett hus som var bebott. Det satt en tjej på trappen och såg lite disträ ut... Hann tänka: "Borde man hälsa, eller skiter hon i vicket... kanske ska jag bara vinka lite..." Hon gäspade och gick in. Så jag slapp fundera mer på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar