tisdag 30 juni 2009

Det fjärde stoppet... Herrgårdsklint!

Mitt ute i skogen, då menar jag SKOGEN... ligger en inlandsklint. Alltså en sån klint som Högklint är men inne i landet, ja ni fattar säkert. På just denna klint ligger det en fornborg! Jajjemensan!



Vägen upp genom trollskogen... tänkte på det, att ingen visste att jag var där ute i skogen... och om typ Freddie Krueger skulle komma och ta mig (eller var det han som kom i drömmarna?) så skulle INGEN höra mig... För i urskogen på en klint (inlandsklint!) kan ingen höra dig gråta!



Klyftan vilken jag var tvungen att klättra igenom... HUVVA! Tänk om ORMEN kommer.... eller Freddie!



Ok, här är borgen... Lite cooolt ändå! Mest en massa sten på varann i en låååång hög. Men med lite fantasi så! Och faktiskt häftigt att jag är där och tittar... Kultur på hög nivå! Och det är på riktigt!



Gula blommor!



Här är det lite svårt att visa... men det var som fyrkanter lixom... och jag antar att det var rester av hus. Det såg häftigt ut! Men svårt att visa på bild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar