torsdag 11 december 2008

Vem är det som pratar??!

Idag är jag trött... Somnade väl tillslut, men det blev sent. Imorse var det segt, hade knappt koll på allt som skulle med... Det var hundar, kläder, skor, nycklar, telefoner... Drog igång bilen, skulle skriva körjournal... Då hör jag en röst! Aaaahh...! Vem där?? Det mumlas nånstans bakåt i bilen... Blir ju skiträdd! Hoppar ur bilen i ren förskräckelse, rycker upp dörren bak... Måste ju ligga nån uteliggare där eller nåt! "Hallå!!" vrålar jag och tar ett steg bakåt... "Ta höger om 1,3 kilometer"... GPS:n!! Den hade ramlat ner från sätet i bak! Huvva... Vad rädd jag blev! Hahaha! Lite roligt var det:) Det värsta är väl att den stackarn som talar på gps:n är ju helt ovetande om att jag tänkt slita ur honom ur bilen och kasta honom i en vattenpöl... Plutten... Fast jag tror inte att han fattar så mycket ändå... Han måste ju gå på nåt... Så monotont som han pratar... "Tag höger om 1,3 kilometer" tror jag ska ändra till kvinnorösten istället... *ler*

1 kommentar:

  1. Ha, ha, ha... :D
    Du är bara för rolig du käraste syster! *fniss*

    Kram Lotta

    SvaraRadera