söndag 21 december 2008

Kontaktproblem!

HA! Jag var inte helt ute och cyklade! Jag har en MODERN tv... så det behövs mer sladdar... eller en annan sladd...

Jag var och köpte en ny DVD idag... ny fin! På PC City... Med fjärr och allt. Var så nöjd! När jag kom hem kopplade jag in den och slog på en film... SVART/VITT!!! Fasen! Men jag gjorde som killar sällan gör... tog fram manualen och försökte hitta nåt om hur jag skulle få till det... Det fanns ett avsnitt som hette: Koppla in en DVD

Ja, dte var ju dte jag ville! Läste lite och insåg att jag var en sladd kort... HA, jag är inte helt värdelös!

Så, DVD:n som jag har i husvagnen... har bara en Video Out sladd... min tv vill ha mer än så... den är som jag *ler* Vill ha mer än det normala... kräver lite extra...! Iallafall... så jag måste införskaffa en ny sladd bara sen så ska det ses på film!

*klappar händerna*

1 kommentar:

  1. Klart att det inte var nåt skit bakom spakarna! Sånt inträffar ju så vansinnigt sällan när det gäller dig och mig! :D *asg*

    Kram
    Storasyster

    SvaraRadera