fredag 26 december 2008

Roligt!

Jag fick precis höra nåt roligt! Pratar med Lotta som har Totte på msn... Vi bubblade om namn, hundnamn. Och då kläcker hon ur sig att hon inte riktigt gillade Tottes namn från början. Jag frågade vad hon ville kalla honom då...

"Nåt mer likt Cúthalion, kanske Kotten eller nåt"

Men då hade hennes mamma och pappa sagt ifrån... i deras generation är Kotten detsamma som kuk... (förlåt! Fult ord... jag vet... men jag måste skriva det annars blir det inte lika roligt!). Och dom tänkte absolut inte ropa det namnet på gården...

"Det är ju det samma som att ropa: Kuken!"

Hahahahahaha! Jag kan dessutom tänka mig Lottas mamma och pappa säga det här... och hade jag varit där hade jag skrattat så jag pinkade på mig! Shit vad roligt...

"Kuken!"

Sjuk... jag vet... men erkänn... LITE kul är det...!

Sen blev det Totte, Lottas pappas smeknamn på Lotta är Totta... Totte och Totta! Och det är ju väldigt sött tycker jag...

För jag vet inte... Totta och Kuken... njae... ;o) och ännu värre, när hon ringer:

"Hej det är Lotta med Kuken!"

1 kommentar: