fredag 19 december 2008

Förbannade teknik!

Jag har ju ett visst tekniskt kunnande i och med mitt jobb... Men vissa gånger ger jag fanimej upp!

Har strulat med min DVD i husvagnen i typ... ett par år eller nåt! Och efter MÅNGA turer (som jag inte ens orkar dra här) så åkte jag in med den till husvagnsfirman... och där fungerade det hur bra som helst.... Inte i min vagn! Men nu skiter jag i den! Köper en ny billig dvd och kopplar direkt till tv:n.

Det sitter en inbyggd dvd i radion som sitter i husvagnen... men jag har ingen fjärrkontroll och sen visar den bara svart/vit bild... Givetvis visar den färg på husvagnsfirman... men inte här!

Jag skiter i den nu... miffo-dvd! Eller inte skiter... som i... ja... alltså... Skit samma!

Nu är det Kanalkampen på tv! Hur rolig som helst! "Skit på dig!" Hahahahaha! Man måste se den... jag har sjuk humor så är det bara! "När vi kommer till Stockholm får vi gå ut och shoppa, så där kan vi inte ha det!" *asg*

Köpte Peter Jöbacks "Jag kommer hem igen till jul" idag.... så underbart bra! Bölade lite till "Decembernatt".... sen skrattade jag åt mig själv... Och skalade lite räkor! Dom var minsann goda dom... Men nu luktar det räkor i hela mitt hus... huvva!

Åt lunch med nåra kollegor idag... det var trevligt. Insåg att jag är en i gänget... Bra eller dåligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar