måndag 22 februari 2010

Underskattad mat!

Jag vet att inte alla håller med mig... inte många alls faktiskt. Men lever är gott! 

Min levergryta är så ruggigt god, att man ler när man äter... man drar med gaffeln på tallriken och vill ha upp varenda droppe av såsen. Så är det! Jag är grym i köket! Iallafall på vissa saker... och det här är en rätt jag skulle bjuda kungen på!

En riktig höjdare att ha till är broccoli, då kan man köra runt broccolitofsarna i såsen och på så sätt få upp all sås. Att sen broccolin blir as-jäkla mumsig är bara bonus. Broccoli är inte sååååå kul utan nåt i tofsen. Det tycker jag iallafall. 

Men med sås i tofsen blir det riktigt najs! ;o)

Sen ska jag bara säga: Imat (havre-grädde-matlagnings-bas) är så himla gott! Blir mycket bra i mat och är nyttigt som sjutton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar