onsdag 3 februari 2010

Det blåser och lever röv ute!

Gick upp som vanligt vid 6... på med långkallingar och ut med hundarna sen. (jaaaaa.... jag hade mer än långkallingar...) Snö-satans-storm! Hela luvan full med snö på ett par minuter bara... Hundarna ville INTE gå alls. Så det blev en inte så lång prommis och sen en stunds mysande på sängen när vi kom in.

Sen off to school... det tar 14 minuter att gå till skolan i vanliga fall. Idag tog det 22! Gick nästan vilse kom precis kl 9.00. Som tur var så väntade Micke med att börja för det var fler som var sena i ovädret.

Tur att man är så j-vla snygg i mössa... så det gör ju inget att det är oväder... Hihi! Hade min snygga mössa med märket halvt på baksidan... det räckte inte, fick dra upp luvan. Såg ut som en eskimå! Nu är jag hemma och ska tvätta lite. 

Åker ju till Gotland fram och tillbaka på fredag. Har jag berättat det???? Det har jag nog inte... ok, jag gör det lite senare. Nu ska jag dra på ett par byxor och knalla ner i tvättstugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar