söndag 14 februari 2010

Jaaaaaa mååå han leeeeva!













Idag fyller Ghibli 12 år! På alla hjärtans dag och allt! Min vackra Ghibli... på bilden ovan springer han fritt i höstsolen. Han njuter så mycket av att få springa tills benen är trötta och när jag vet att det är säkert så får han det. Och han är så vacker när han sträcker ut och rör sig över marken.

















Ghibli med halsband, hans bror Macke lite bakom och Blessin på stenen framför dem. Tre av de bästa hundar som finns! Så klart är ju min Ghibli den bästa... *ler* men dom andra två kommer nog på delad andra plats! Underbara bröderna Machiavelli och Mad-Ghibli.













Bilden ovan är tagen när Ghibli var ca 4 år. Finaste pojken!


















I princip en dagsfärsk bild på skruttisen! Kan man säga nåt annat än att han är mycket välbevarad??!! Finaste finaste!

GRATTIS Ghibli på Din födelsedag! Du är mannen i mitt liv och du gör mig hel!

3 kommentarer:

  1. Många många STORA kramar till världens snyggaste och mysigaste hund.

    "Mormor"

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen Ghibli!
    Hoppas du blir firad med nåt gott :)

    Kram Jenny, Celma & Dora

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen, ja han är verkligen finast av de finaste.

    Kram Stina o canyo

    SvaraRadera