torsdag 18 februari 2010

20 saker att göra när man BORDE plugga

  1. Diska
  2. Plocka undan reklam och sortera räkningar
  3. Städa handfatet i badrummet
  4. Leka med Ghibli (som är 12 år och inte alls ser nyttan i att leka med mig)
  5. Lyssna på bara ETT kapitel av den bra-iga boken.
  6. Duscha läääääänge
  7. Göra en PDF med en massa frisyrer som jag vill visa för frissan när jag klipper mig
  8. Kolla reprisen av OS, samma program som jag såg igår
  9. Gå en promenad med Ghibli trots att dte inte var så länge sen vi gick
  10. Planera för praktiken, kolla biljetter och dylikt
  11. Rensa i kylskåpet
  12. Möblera om i frysen
  13. Kolla Ishockeyn som jag vet att Sverige vinner
  14. Rensa bort döda blad på den enda blomma jag har
  15. Rengöra fjärrkontrollerna med en gammal tandborste.
  16. Blogga!
  17. Rensa datorn på onödiga filer
  18. Leta skojjiga bilder på nätet
  19. Lyssna på bara ETT TILL kapitel i boken.
  20. Plocka undan den torkade disken och putsa kaklet över diskbänken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar