måndag 1 februari 2010

Joooo! En sak till bara!

Precis innan vi skulle visa våra grejjer i skolan idag... kom Jonas i klassen fram och började frenetiskt vrida på min kub! Gaaaaaaaahhhhhhh!
Panik! Jag har aldrig lyckats lösa den själv... inte ägt en heller. Min syster hade en. Hon pillade isär den om hon villade bort sig. Sen var det bara att bygga ihop den rätt igen. Eller så pillade hon bort etiketterna på sidorna och satte tillbaka dem.

Sen spände hon ögonen i mig och sa hemska saker om jag vred på den och hon kom på mig.

Så fatta att jag blev som förstenad av att Jonas vred som en besatt på MIN kub. Det blir ju inte samma sak om jag hade räckt fram kuben till TT och sagt "lös den du!" (för jag kan inte...moooaaahahahaha...). Men så skrattade han och vred tillbaka den snabbt som en vessla. Faran avvärjd!

1 kommentar:

  1. Hahaha... ibland låter det som om jag var en hemsk storasyster!
    Fast jag tror att jag är en bättre storasyster nu iaf.
    Kram

    SvaraRadera