onsdag 17 februari 2010

Jojo... fin serru!

Rätt najs dag. Det var definitivt lättare att gå till skolan idag... undrar varför... :o)

Det var grafisk form idag, vi skulle "visa upp" början på vårt grupparbete. Kände oss väl förberedda... Tomas laddade upp med en bunt papper och armarna i kors. Men vi fick en bra muntlig brief, vi hade nog hittat en grej att köra på. Najs!

Men en sak gjorde mig lite sur... vi fick 40 min var per grupp... Så när vår grupp var klar fick jag ju inte se mer av honom... va fan! *ler* Och nu är det ju då 2 veckor kvar tills nästa gång... va fan... Men vad kan jag göra åt saken?!

En grej som han sa idag var dock roligt... han pratade om kommande projekt. Vilket betyder ju att vi kommer ha honom ännu mer! I höst då antar jag... weeeeee! Ögongodis!

En annan som oxå är godis förresten! Det är Björn Ferry... Najs! Drag i den kroppen kan jag säga... vilken karl!

(tur att jag har lite att titta på i skolan och på tv!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar