lördag 13 februari 2010

Jag ska tala om!

Att James Ellroy verkar var en JÄTTEOTÄCK människa! Har inte läst nån av hans böcker... men såg en intrevju i morse på Nyhetsmorgon (shit vilka vuxenpoäng på det!) och han verkar otäck! Huvva...

Lika otäck som en gubbe på promenaden var otrevlig! Ghibli bajsade i en snödriva... jag plockade upp och gick med påsen i handen när han öppnade dörren vrålade:
"Plocka upp bajset!"
Jag visade påsen med Ghiblis nylagda korvar och sa: Jag gjorde ju det.
"Plocka upp bajset!"
-Jag gjorde ju det...!
"Det ligger mer där!"
-Jag tog upp mitt jävla bajs!  (hmmm... Mitt och mitt... men Ghiblis iallafall...)
"Det finns mer där!"
Gubben pekar mot en driva där Ghibli inte ens funderat på att sätta sig!!!
"Plocka upp bajset!"
-Jag har bajset här din jävla idiot!!!   (jaaa mamma... jag kallade honom idiot)

Jag stegade iväg och var så jävla arg! Om det ändå hade varit en av de få gånger jag glömt påsar och faktsikt lämnade en hög med avföring! Men icke... nu får man skäll ändå!

JAG PLOCKADE UPP DET JÄVLA BAJSET! FATTA!

1 kommentar: