torsdag 25 februari 2010

Het dusch

Jag älskar att duscha hett hett hett! Det ska svida i skinnet och nästan svedda det. (heter det svedda? Ser skitkonstigt ut...?). Kommer precis ut därifrån och ska svalna av innan jag smörjer mig lite. Håret var lättare att tvätta, fingrarna fastnade inte lika lätt... men annars var det som vanligt.

Har nästan bestämt mig för att nöja mig med det så länge. Klippa mer sen när man skippar vinterjackan och mössan. Ska jag börja lägga en massa tid på att fixa håret och sen dra en mössa över... känns inte så kul egentligen. Men sen i vår kan man ju fixa till lite! Det blir kanon det!

Kvällen blir nog ägnad åt OS och att plocka lite. Imorgon ska jag vara hemma men jobba med uppgifter till skolan. Det hinns inte med att hämta Blessin tyvärr denna helg! Stackars Jenny... får behålla henne lite längre... LEDSEN för det! Hoppas att vi kan fixa till att hon kommer hem i slutet på helgen eller början på veckan.

Så det blir Lets Dance, OS, Melodifestival och plugga. Japps. Så blir det. Så det kan vara skönt att plocka lite ikväll. Så det är städat i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar