fredag 25 april 2014

Så fin så det är galet!

Min sambo är det finaste som finns! Han gör mig glad och jag är trygg att säga vad jag vill med honom. Han kan med få ord eller bara en blick göra så jag ler med både ansikte och hjärta. Fantastisk helt enkelt!

Igår pratade vi en massa om det som varit, hur man hanterar det och även om framtiden. Och att det är honom jag delar och går igenom detta med är en sån stor ynnest och lättnad. Han är verkligen den där andra halvan av mig som jag letat efter.

Vi kompletterar varann och jag blir så hel med honom. Nu när vi går igenom detta så är jag väldigt glad att det är just Erik som står vid min sida. Han är så sjukt bra på alla sätt och vis! Vi har haft sån tur som har funnit varandra!

Och han snarkar inte heller :)

Jag älskar dig Erik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar