måndag 12 november 2012

Snart så!

79 timmar kvar tills jag får gosa med Erik igen, nedräkningen har börjat. På fredag ska jag få min överraskning! Då åker vi nånstans och jag vet inte vad vi ska göra :) Roligt! Här är ledtrådarna:
  • Gris
  • Det är ett tema på resan
  • Det har inte med djur att göra
  • Vi ska inte utomlands
  • Vi ska inte flyga eller åka båt
  • Det kommer finnas andra där
  • Jag ska ta med bekväma skor
  • Jag behöver en varm jacka och kanske långkallingar
  • Jag behöver ett ombyte "fina" kläder
  • Vi ska inte till Ullared
  • Vi ska inte till Göteborg
  • Vi sover två nätter på samma ställe
  • Jag ska packa minimalt för att det "kan vara lämpligt"
  • Jag behöver inga badkläder (tur, för jag tvättade sönder bikinin efter Kroatien)
  • Vi ska åka ca 1h20min från Jönköping
Vad tror ni? Jag är världens sämsta på att gissa, så jag har ingen aning jag. Men roligt ska det bli! Och framför allt så ska det bli ruggigt skönt att få träffa Erik igen. Nu är det två veckor sen och det är låååånga veckor! Nu börjar det kännas jobbigt att vara ifrån honom, men snart är de långa veckorna över. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar