tisdag 13 januari 2009

Vad shysst, tack så mycket, det ska jag komma ihåg!

Jag undar vad man ska göra för att andra ska behandla en som dom fanimej själva vill bli behandlade! VA??!!

Jag är ju ärlig, alldeles för ärlig tror jag! Och snäll, alldeles för snäll. Men jag tror nånstans att en dag... så kommer jag få tillbaka. Det MÅSTE löna sig att vara snäll! En dag kommer det finns nån som kommer och ger tillbaka. Så är det och jag tror på det!

Men va f-n! Idag tvivlar jag på mänskligheten!

Dom presenterar deltagarna i Robinsson 2009... OCH JAG ÄR INTE MED!

Ingen har sagt att jag inte fick vara med... jag blev inte ens kallad till nån intervju! Så himla taskigt!

Om jag sökte? Klart att jag gjorde! Jag försökte verka så onormal och ovanlig jag bara kunde... skickade med en bild med ordentlig urringning... Inte ett ord! Inte ett enda lite mail att "tack för att du sökte men du är inte sjuk nog..."

Jag lämnade ju referenser! Fan...

Men men, det är väl bara att bita ihop... jag är väl normal då... vilket förstås känns lite bra ändå... En del av er kanske inte håller med dock... *fniss*

1 kommentar:

  1. Du far borja med att dopa om din blogg till Darkeyed Katie eller nat.
    Kram
    Mamsen

    SvaraRadera