lördag 3 januari 2009

Så kom dagen...

... då familjen Eklöf åkte på semester. Önskar dem givetvis en trevlig resa och en underbar semester!

Idag har jag fixelidongrejjat lite i huset. Imorgon blir det ute mycket. Ska försöka mig på att beta av alla hundarna i grupper i skogen. Skönt!

Just nu har jag 8 vuxna hundar och en valpkull. Mycket jobb jo visst, men roligt oxå. Har flyttat upp mina saker hit till huset och kommer bo här nu ett par veckor. Har lite röj att göra i husvagnen oxå imorgon men sen blir det nog mest att vara här. De dagarna har hjälp komma jag nog sova i vagnen, så man får så mycket sömn man bara kan. Kanske får jag hjälp av Johan ett par dagar med nån eller kanske två hundar. Vore najs.

Ska ju köra hem Tara och då kanske jag dumpar nån/två till Johan. Zingo kan behöva lite sällis ett tag! Så kanske att nån bushund får åka med dit... får se om jag kan övertala honom. *ler*

Nu kallar valparna, dags att skura lite golv! Ha det gottis allihopa!

ps. Jag lovar att tokerierna kommer att återkomma... :o) ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar