onsdag 21 januari 2009

Naken på nätet!

Det blir lite tokigt ibland! Jag höll på här under kvällen och tvättade lite arbetskläder och valpkläder... Sprang runt i bara trosorna ett tag då allt annat skulle tvättas... Precis då tyckte valparna att dom skulle sätta igång och bajsa...

Så jag tar rullen med papper och börjar plocka... Det tar en stund... valparna är rätt intensiva nu så jag får fixa och dona för att det ska bli rent... dom klättrar och leker. Kommer på en sak.... jag har gått in i hagen utan att lägga för kamerorna! Står alltså i princip NAKEN inför web-kamerorna! EHHHHHHHH!!!! Ooooops! Jag hoppas att ingen såg mig.... *rodnar*

Lovar att jag aldrig ska göra om det!

Sen bytte jag min mail-adress på min msn... efter det är alla mina kompisar offline... Det brukar gå bra att byta adress... och sen hoppar det igång igen... men nu gjorde det inte det... Så du som har min kattis.nu-adress på mig i msn:n... byt till kattis76 "snabel-a" gmail.com istället... Jag vill ju prata ju! Ingen verkar se mig heller... på msn alltså... så ändra är ni snälla ni som har mig på msn... SAKNAR ER!

4 kommentarer:

  1. Låt det där bli en läxa till alla där ute .. ni ska ALDRIG stänga fönstret med valpkameran!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja du ser, snart blir du lika känd som Blondinbella, vad gör man inte för att bli känd;) Kram Mamsen

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, ha - ibland tror jag att du hittar på alla tokigheter :). Klockrent! Ett klipp att lägga ut på Youtube med andra ord. Kram

    SvaraRadera
  4. Haha! Varför tror du vi installerade så många kameror innan vi åkte hihihi :) Det kommer ju självklart inte vara några kameror på de två andra kullarna i vår. hehehe.

    KRAMIS hjärtat du är suverän.

    SvaraRadera