lördag 10 januari 2009

Lets dance...

Jag vet inte vad jag ska säga... Hasse Aro, Kitty och även BlondinBella... GALET dåliga!

Men det blir ju bra tv iallafall... och en stor eloge till dem som ställer upp! Men jag skrattade så jag kiknade... galet galet galet! Och jag vet inte... Men Blondin-Bella??? Vad är det för, vad ska jag säga...? Bimbo? Får man säga så? Det får man inte va?? Men jag vet inte... 18 år och försörjer sig gonom att blogga...? JAG DÅ???? Jag bloggar ju! Och va fasen... jag har oxå många läsare... kanske inte riktigt lika många som henne... men då är hon ju blond förstås...

Men Let's Dance är roligt att sitta och kika på... Jag måste alltid ha en kudde till hands... så jag kan hålla för ansiktet om det blir fööör pinsamnt... men dom är bra en del av dem...

Och han Morgan! Som spelade i Arn... Han var ju så jäkla bra! Verkligen! Han kommer gå långt... shit.

Och jag är fast på fredag-kvällarna igen... hehehe... men det är ju roligt! Jag ÖNSKAR verkligen att Färjan börjar igen... och att Håkan är med. För DET är bra TV! Han är ju sjukt kul! mest för att han inte vet om det... Är inte han med så är det ineg ide' att titta. Så är det. Ingen Håkan, ingen "Färjan"... så är det bara.

Sitter just nu med Körslaget på... det är ett bra program! Väldigt bra! Visserligen är dte ju väldigt skiftande kvalitet på körerna... men det är kul att ha på... Väldigt!

Mums-Erik, Läcker-Magnus, Kung Robert, Söt-Nanne, Mys-Hanna... Just nu håller jag på Team Wells! Han är en enastående bra musiker... och det han gör med sin kör är skitbra... Snart åker nån ut... Jo men visst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar