onsdag 7 januari 2009

Kolla Jonas!

Har jag inte en riktigt fin nyckel!? Ska hem och besudla låset i huset ikväll... *klappar händerna* Roligt! Det är bra att jobba på en firma som även håller på med lås... Det fanns många olika kul mönster, men just den nyckeln var MIN:) Och kan jag retas lite på kuppen... Glad Kattis!

Tillägg 8/1...: Allstå, för er som inte ser vad det är för motiv på nyckeln... Det är blå botten med Djurgårdens IF:s emblem som motiv! Inte stjärnor... *hrmf* Och för att göra det klarare, varför jag tyckte att det var lite roligt med att besudla Jonas och Cathrines lås med den... Jonas är INBITEN AIK:are... *ler* Fattar ni nu då? *fniss*

1 kommentar:

  1. Åhhh, såååå fiiin! ;)

    Vicken tur att du har sånt på firman... du kanske får rycka in och leka låssmed hos mig igen... ;)

    Kram

    SvaraRadera