onsdag 14 januari 2009

Vad hände??

Jag blev lite sen i säng igår... Det blir så ibland när man har roligt! ;o)

Ställde klockan och hade svårt att somna... Låg och vred mig... Massor med funderingar drog runt som osaliga andar i kolan. Men sen somnade jag iallafall. Drömde MASSOR!

Sen rätt var det var, typ en liiiten stund efter jag somnat... så ringer telefonen! Mitt i jäkla natten! Jag tar den och ska svara... ingen där...? Men jar sitter med luren vid örat... Vem fasen ringer mitt i natten om man inte vill nåt??

Känner att jag måste pinka... går upp och gör det.. hundarna börjar fara runt. Nej nej, gå och lägg er! Dom lomar iväg och gör som jag säger.

Så lägger jag mig... hinner precis somna... Telefonfan ringer igen! Sliter den till mig och tittar vem det är... ! "Alarm 05.10" står det... Jahaaaaa! Dags att gå upp! Det var ju tur att jag tydligen lyckade snooza första vändan!

Så jag hade sovit alltså... Trodde inte det... kändes inte som det... Så ikväll MÅSTE jag hoppsa i säng tidigt. Troligtvis kommer min dator idag dock... har beställt en ny! Så jag antar att jag kommer och sitta med med lite... KUL! Men jag måste stänga av i tid! *hytter med fingret åt mig själv*

Ang mössan...:

Sara, jag har förstått nu att det är mode att märket ska sitta på sidan... så jag får väl finna mig i det!! *ler*

Elina: En bild på mössan?? Ska se hur jag kan ordna det då! Blir ikväll... håll ut!

Anonym: Jo, det är ju så! Och jag har har en del att skydda därinne... Även om det ibland verkar tveksamt kanske!! *skrattar*

Pia: Jag tackar och bugar! Och jag skulle inte drömma om att gå ut utan mössa nu när det är kallt, det är det inte värt! Kommer det en vindpust eller är lite under nollan... så känns det ju som om huvudet blir som isglass... iiiiilar!

Stina: På med mössa! det blir jobbigt i längden att frysa ihjäl... och så många liv har vi inte vettu... Men lugn... det kommer med åldern! You will get there... I promise! Du blir gammal en dag du med... och då blir det mössa på!

Kramar! Nu ska jag jobba lite!

1 kommentar:

  1. Hmmm... jag som är äldre än du då och konstant vägrar mössa... För mig har det inte kommit med åldern... Jag kanske är förstörd och helt pucko då redan?! ;) Fast jag ser iofs alltid till att torka håret innan jag går ut om det är kallt! =) Kram!

    SvaraRadera