lördag 7 juli 2012

Neeej tack

Sitter och väntar på bussen som ska ta mig till Sthlm. På stationen kommer en man fram till mig och börjar prata.
Han: Hej, jag tycker du är vacker.
Jag: Tack.
Han: Fina ögon... Ditt hår år fint.
Jag: Tack.
Han: Jag vet inte varför... Men jag har aldrig känt så här för en kvinna.
Jag: ok...
Han: Jag träffade en kvinna för tre månader sen. Hon vill ha mycket sex, jag har lärt mig mycket.
Jag: Jaha ok.
Han: Hon vill ha mig jättemycket. Men nu... Jag har sett dig... Jag vill ha dig nu.
Jag: Jasså då, ja jag är upptagen.
Han: Jaha... Men jag kan visa dig. Jag kan mycket.
Jag: Nej tack, jag är inte intresserad.
Han: Ok... Du är så vacker.
Jag: Jag vill att du lämnar mig ifred nu.
Han: Ahhh... Men om jag visar dig, jag kan mycket.
Jag: Nej tack!
Han: Ok. Din kille, han kanske gillar?
Jag: Gillar vaddå menar du?
Han: Titta.
Jag: Nej tack!
Han: Ok. Är du oskuld?
Jag: Nu går du härifrån!
Han: Ok. Men kanske... Vi kan testa. Jag kan visa.
*jag pekar finger och reser mig och går* (Jag veet! Jäkligt omoget... Men va faaaan!?)
Han: Jag älskar dig! Jag kan visa lite!
Ridå.
Huuuur är det möjligt att jag råkar ut för alla dårar????
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar